V souvislosti s platností zákona č.300/2008 o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů se kontaktní místo veřejné správy stává prostředníkem mezi občanem a informačním systémem datových schránek.
Prostřednictvím systému Czech POINT je možné zažádat o tyto služby :
- žádost o zřízení datové schránky
- povolení PO/PFO/FO dodávání dokumentů od datové schránky PO/PFO/FO
- zrušení PO/PFO/FO dodávání dokumentů od datové schránky PO/PFO/FO
- oznámení o zneplatnění přístupových údajů statutárním orgánům nebo vedoucím OVM
- oznámení o zneplatnění přístupových údajů a vydání nových
- oznámení o přidání pověřené osoby k přístupu do datové schránky
- oznámení o zneplatnění přístupových údajů pověřené osoby (zrušení osoby)
- žádost o znepřístupnění datové schránky, která byla zřízena na žádost
- žádost o opětovné zpřístupnění datové schránky, která byla zřízena na žádost
- žádost, aby datová schránka plnila funkci OVM
- žádost, aby datová schránka neplnila funkci OVM
- vyřízení reklamace obdržení přístupových údajů do datové schránky
MěÚ Šluknov, nám. Míru 1, 407 77 Šluknov
Odbor vnitřní správy
Czech POINT (přízemí, dveře č. 4)
Silvie Slavíková, DiS.
Tel.: 412 315 312, e-mail: slavikova@mesto-sluknov.cz
Jana Galbavá
Tel.: 412 315 311, e-mail: galbava@mesto-sluknov.cz
Po a St: 7:30 - 11:30 a 12:30 - 16:30, ostatní dny po telefonické domluvě
U fyzických osob a podnikajících fyzických osob je nutné doložit doklad totožnosti. Pokud někdo žádá v zastoupení, musí doložit i úředně ověřené pověření k tomuto úkonu (plnou moc) a svoji totožnost.
Činnosti v rámci informačního systému datových schránek jsou prováděny zdarma, mimo poplatku za opakované vydání přístupových údajů do datové schránky, který činí 200 Kč.